beantwoord

OV-fiets

  • 21 August 2022
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

OV-fiets: 11339 

deze fiets staat al meer dan 6 weken geparkeerd op dezelfde plek in het centrum van Rosmalen en lijkt niet meer gebruikt te worden.

langs het pand van Brasserie Fleurie

driesprong 11 

icon

Beste antwoord door Laura NS 22 August 2022, 11:06

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op onze NS Community, Skipvanheugten. Bedankt voor het doorgeven hiervan! Weet je toevallig of er voor het nummer nog een letter stond, bijvoorbeeld een F of B? Of geen letter?

Ik heb hem wel al aangemeld voor wat je me tot nu toe hebt doorgegeven. Nogmaals dank!

beste Laura, 

 

Er staat geen cijfer vermeld op de fiets 

Met vriendelijke groet,

Skip van Heugten

Hoi, ik heb mijn OV-fiets vandaag terug gebracht, bij station zuilen. Maar krijg net een bericht dat ik hem langer dan drie dagen heb. Wat kan ik nu doen?

vriendelijke groet,

 

Cathaoir.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi, ik heb mijn OV-fiets vandaag terug gebracht, bij station zuilen. Maar krijg net een bericht dat ik hem langer dan drie dagen heb. Wat kan ik nu doen?

Bel z.s.m. de klantenservice om de huurperiode af te laten sluiten.

Voor een volgende keer is het te adviseren goed op te letten na het sluiten van de deur van de kluis. Waarschijnlijk is de fiets niet goed doorgeduwt waardoor de kluis geen fiets gedetecteerd heeft of de kluisdeur is niet goed gesloten. Dat zou een melding op het display veroorzaakt moeten hebben, waar je wellicht ter plekke zelf nog iets had kunnen doen (al wordt dat in het eerste geval wel lastig).

Reageer