beantwoord

OV fiets

  • 12 October 2022
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Vandaag voor het eerst een OV fiets gebruikt, ging allemaal prima. Echter kreeg ik (bleek achteraf) een fiets mee waarvan het zadel steeds naar achteren verschoof. Dus niet in de hoogte maar horizontaal naar achteren. En dat fiets niet prettig. Dit niet aangegeven bij het inleveren omdat het dan leek of ik de fiets niet in goede staat had ingeleverd. De voriger gebruiker had dit moeten doen. Wil dit wel even melden 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Jacqueline Houdijk 

icon

Beste antwoord door Robert B 12 October 2022, 18:01

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je mag een fiets waaraan iets mankeert kosteloos ruilen binnen 15 minuten. Defect melden is juist gewenst (zeker als het om een kluis gaat, want als je dan wilt ruilen krijg je vaak dezelfde fiets).

Een fiets defect melden bij het inleveren heeft voor jouzelf geen gevolgen.

Reputatie 6

Hey Jacquelinehoudijk. Welkom bij de NS Community.

Robert B heeft gelijk, we zijn alleen maar blij als je een defect aangeeft, dan kunnen we dit oplossen. Ik heb in dit geval een melding bij de fiets gezet om hier naar te kijken. 

Reageer