Goedendag, ik heb een mail ontvangen dat ik een leenfiets al 3 dagen in mijn bezit zou moeten hebben. Deze fiets heb ik echter nog dezelfde dag terug gebracht. Ik neem aan dat ik de factuur als niet verzonden kan beschouwen? Ik hoor graag van u.
Antwoord
oV fiets
Beste antwoord door Thom
Neem contact op met Klantenservice 030 7575155 en kies voor OV-fiets. Ze kunnen bijna overal bij. De mails dat u dit bedrag moet betalen komen niet direct, het wordt wel genoemd. Er gaat wel eens vaker iets mis op dit punt
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.