Goedendag, ik heb een mail ontvangen dat ik een leenfiets al 3 dagen in mijn bezit zou moeten hebben. Deze fiets heb ik echter nog dezelfde dag terug gebracht. Ik neem aan dat ik de factuur als niet verzonden kan beschouwen? Ik hoor graag van u.
Ik zou daar maar niet van uitgaan en gaan bellen met de klantenservice. Zie ook
Neem contact op met Klantenservice 030 7575155 en kies voor OV-fiets. Ze kunnen bijna overal bij. De mails dat u dit bedrag moet betalen komen niet direct, het wordt wel genoemd. Er gaat wel eens vaker iets mis op dit punt
Sowieso is het ook verstandig om de OV fiets informatie in de NS app te activeren, dan had u in dit geval eerder gezien dat er iets mis gegaan is bij het inleveren. Tegenwoordig geeft de app dan binnen een paar seconden na inleveren een pushbericht dat de fiets ingeleverd is.
Sowieso is het ook verstandig om de OV fiets informatie in de NS app te activeren, dan had u in dit geval eerder gezien dat er iets mis gegaan is bij het inleveren. Tegenwoordig geeft de app dan binnen een paar seconden na inleveren een pushbericht dat de fiets ingeleverd is.
En hoe doe ik dat? Net gekeken maar ik kon het zo snel niet vinden.
Sowieso is het ook verstandig om de OV fiets informatie in de NS app te activeren, dan had u in dit geval eerder gezien dat er iets mis gegaan is bij het inleveren. Tegenwoordig geeft de app dan binnen een paar seconden na inleveren een pushbericht dat de fiets ingeleverd is.
En hoe doe ik dat? Net gekeken maar ik kon het zo snel niet vinden.
In de app onder meer… en dan mijnNS.
Op het moment dat je een fiets huurt kun je dit activeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.