ov fiets | NS Community
beantwoord

ov fiets

  • 18 April 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Dag,

ik kan me steeds niet aanmelden bij het toevoegen van de OV-fiets. Er staat dat ik moet inloggen en betalen, maar kan steeds niet verder dan inloggen. 
 

kunnen jullie me helpen hiermee 

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 April 2023, 16:56

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.

Is dat allemaal ingevuld en lukt het alsnog niet? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Let op! Heb je Flex op jouw kaart staan, dan staat er al een OV-fiets abonnement op jouw kaart.

Reputatie 7
Badge +3

Let op! Heb je Flex op jouw kaart staan, dan staat er al een OV-fiets abonnement op jouw kaart.

Zoals al vaker aangegeven, als je Flex op de kaart hebt staan heb je niet bovenstaand probleem van TS maar krijg je bij het kiezen van de bank een melding dat je Flex hebt en dit niet kan combineren. 

Als OV-fiets toevoegen niet lukt omdat er aangegeven wordt dat je moet inloggen terwijl je al ingelogd had, is dat hoogstwaarschijnlijk om wat Tochjo al aangaf. Meerdere personen die eenzelfde probleem hadden gaven aan dat de onbrekende gegevens in het profiel aanvullen de oplossing was.

Reputatie 7
Badge +3

@Momo dank voor de verheldering.

Reageer