beantwoord

OV fiets abonnement op studenten OV chipkaart zetten

  • 19 July 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Beste, 

Via de website van NS heb ik meerdere keren geprobeerd om via de bestaande route op de site een gratis fiets abonnement op mijn studenten OV chipkaart te zetten. Op moment dat ik de stappen volg moet ik mij inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord op dat moment loopt het programma vast. Hierdoor lukt het mij niet om het gratis fiets abonnement op mijn studenten OV chipkaart te plaatsen. 

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Susanne

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 July 2023, 08:44

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.

Is dat allemaal ingevuld en lukt het alsnog niet? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Wellicht ten overvloede: het abonnement dat u in staat stelt om fietsen te huren is gratis, maar het huren zelf niet. Daar moet u gewoon voor betalen. Zie de tarieven.

Reageer