beantwoord

ov fiets achter gelaten boxtel station

  • 22 November 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

beste mensen,

ik heb 3 weken geleden (rond 31 oktober) een ov fiets op station boxtel laten staan, ivm geen lege ov fietsenstallingen. ik heb de sleutel erbij gelegd, en nu is deze al 3 weken in gebruik. hoe kan ik ervoor zorgen dat deze terecht komt en evt geen kosten hoef te betalen? hier staat nergens iets over wat ik kon vinden op de NS site. 

alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 22 November 2023, 12:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Jenniferbal04 en welkom bij de NS Community, 

Wanneer je zelf de huurperiode bij de stalling niet kunt afsluiten (door de fiets goed in te leveren), dien je even contact op te nemen zodat onze klantenservice de huurperiode kan afsluiten en een notitie kan achterlaten waar de fiets en de sleutel zich bevinden.

Reputatie 7
Badge +2

De sleutel erbij leggen is sowieso het domste wat je in zo'n geval kunt doen. Die fiets zal nu vrijwel gegarandeerd gestolen zijn en daar ben je zolang de huur niet afgesloten is verantwoordelijk voor.

Het beste is de sleutel in de blauwe dropbox aan de zijkant van de kluizen te doen. Wanneer je die niet kunt vinden kan je 'm nog het best zelf meenemen en na contact met de klantenservice opsturen naar NS. Dat is een stuk minder risicovol.

Reageer