Ik kon mijn ov fiets niet terug plaatsen bij Rotterdam Alexander. Via de kluis werd aangegeven dat er een kluis opengezet werd, maar dit gebeurde niet. Ik kon de fiets dus niet kwijt. Ik moest mijn laatste trein halen dus heb ik de fiets naast de kluis neergezet. Ik hoop dat er iets mogelijk is qua afrekening, want ik kon zo niks doenhelaas7
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community!
Volgens https://ns.nl/slot (oh nee, die verwijst naar elders) heeft Rotterdam Alexander nog fietsen met een sleutel (want fietskluizen).
De fiets stal je dan buiten, en de sleutel kan je dan in een dropbox gooien (zie foto).
Daarna via de Klantenservice (telefoon 030 751 5155) de huur laten afsluiten en zeggen waar de fiets staat.
Als men zegt dat je maandag maar moet bellen (want de afdeling is gesloten) dan laat ze gerust een aantekening maken dat jij in ieder geval je best gedaan hebt (kluis ging niet open)…
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.