beantwoord

OV-fiets betaling

  • 3 October 2023
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

mijn betaling van de OV-fiets blijft hangen en is nu afgesloten. Nu kan ik geen nieuwe betaling doen en geen ov-fiets lenen. Hoe los ik dit op?

 

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 3 October 2023, 14:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

De huur van OV-fietsen gaat via automatische incasso via een maandelijkse factuur. Ik snap uw vraag dan ook niet helemaal.

Reputatie 7
Badge +3

Zou @miekebeerens1997 een abonnement met NS Flex hebben? Dan hoef je helemaal geen geld over te maken. Je kan dan meteen OV-fietsen huren.

Reputatie 7
Badge +3

De huur van OV-fietsen gaat via automatische incasso via een maandelijkse factuur. Ik snap uw vraag dan ook niet helemaal.

Als je geen Flex hebt moet je een los OV-fiets abonnement bestellen, daarvoor moet je een betaling van €0,01 doen ter verficatie van je betaalrekening. 

 

Als het goed is vervallen openstaande bestellingen 's nachts en zou het morgen dus wel moeten lukken. Gaat het dan nog steeds niet, neem dan contact op met de klantenservice via telefoon, chat, X of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Zou @miekebeerens1997 een abonnement met NS Flex hebben? Dan hoef je helemaal geen geld over te maken. Je kan dan meteen OV-fietsen huren.

Als je NS Flex hebt krijg je bij het selecteren van je bank op de betaalpagina een melding dat je Flex hebt en dat dat niet te combineren is met je bestelling. 

Reageer