Hoi, ik heb een mailtje ontvangen dat ik mijn OV fiets niet ingeleverd heb op de huurlocatie van station Nijmegen. Maar ik heb mijn fiets donderdag middag ingeleverd. Ik heb wel de gehele tijd dat ik de fiets in gebruik heb gehad problemen gehad met dat systeem. Ik denk dat hier iets niet helemaal goed gegaan is. Kunnen jullie dit voor mij achterhalen?
Bladzijde 1 / 1
U moet deze vraag neerleggen bij Klantenservice. Wij zijn een forum van medereizigers maar kunnen niet bij de administratie en dus ook niets voor u betekenen. Bellen is het handigste, ze zijn altijd open, nu ook, al zijn er overdag eerder mensen van ov-fiets aanwezig. 030 7515155.
Weet u zeker dat u correct heeft gehandeld? Het is wel zaak het in orde te maken, de kosten lopen heel snel op.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.