beantwoord

ov fiets gestolen

  • 4 September 2023
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Mijn ov fiets is 2 weken geleden in Eindhoven gestolen. Dit heb ik doorgegeven aan de NS klantenservice en daarna heb ik aangifte gedaan voor een gestolen fiets. Ik heb dit bewijs van mijn aangifte ook naar de NS toe gemaild, dus ik weet niet hoe het proces nu verder gaat. Daar zou ik graag antwoord op willen krijgen. 
 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 4 September 2023, 16:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hey Famke_vw. Welkom bij de NS Community.

Als alles goed verwerkt is dan zal er nog een e-mail volgen met de informatie over wat er op de factuur zal komen te staan, € 70 in dit geval. Ik wil je vragen om hier dan ook op te wachten.

Mijn ov fiets is gestolen paar maanden geleden maar ik had dat nooit verwacht dat ik zo absurde bedrag moest betalen. De datum die ik de fiets heb gebruikt klopt helemaal niet omdat ik op vakantie was in Portugal. Ik heb al veel e-mails gestuurd en ik kreeg nog geen reacties op. Ik zou willen weten wat moet ik gaan doen om dit op te lossen en mijn geld terug te krijgen want het is een bedrag van €385,80 en dat is Absurde!

Reputatie 7
Badge

Heeft u hiervan destijds aangifte gedaan? 

Heeft u hiervan destijds aangifte gedaan? 

Ja ik heb destijds aangifte gedaan en ik heb ook e-mails gestuurd en ze hebben me nog niet beantwoord. Dagen na het indienen van de klacht kreeg ik een bedrag van €0,00 om te betalen en ik dacht dat het te maken had met het tijdstip dat mijn fiets gestolen was, totdat ik deze dagen weer een bedrag kreeg van €385,80 kreeg. Het gaat niet over alleen paar €100 maar wel om €385,80 en ik heb al heel lang dit probleem proberen op te lossen en tot nu toe kreeg ik nog geen hulp. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Sergio Reis

Als je een mail hebt gestuurd naar info@ov-fiets.nl, dan raad ik je aan om dit even af te wachten. Zij zullen jouw situatie bekijken en wellicht ook nog kosten in mindering brengen.

Reputatie 7
Badge +1

Hey Sergio Reis

Als je een mail hebt gestuurd naar info@ov-fiets.nl, dan raad ik je aan om dit even af te wachten. Zij zullen jouw situatie bekijken en wellicht ook nog kosten in mindering brengen.

Zoals Sergio al heeft aangegeven, heeft hij dit al een paar maanden geleden doorgegeven. Ik vind het advies om nog maar even af te wachten in deze niet passend. Ik denk dat Sergio beter een klacht in kan dienen bij het klachtenloket.

https://klachtenloket-openbaarvervoer.nl/   

Reageer