beantwoord

OV-fiets gevonden

  • 21 October 2022
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Fiets 13416 zie ik al weken staan op exact dezelfde plek op de hoek Stadsring / Arnhemseweg in Amersfoort, neem aan dat die vermist wordt.

Hij staat op de hoek van het pand waarin de Plus supermarkt gevestigd is, schuin tegenover bushalte De Kei.

Overigens valt me op dat ik in Amersfoort een stuk vaker achtergelaten OV-fietsen tref sinds ze daar de nieuwe sloten hebben. Kan toeval zijn, maar op basis van eigen ervaringen zie ik ook wel een verband met de storingsgevoeligheid van die sloten. Als het slot faalt kan je immers gelijk niks meer met die fiets.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 21 October 2022, 18:50

Bekijk origineel

4 reacties

Staat er ook een letter bij het nummer? Als ik zo zoek dan kom ik bij een fiets die we al sinds 2018 missen, dus ook nog met een oud slot. Staat de fiets ongeveer op het vraagteken? 

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Nee er staat geen letter bij, althans, niet op de sticker waar ik het nummer van las. Het is wel een fiets met nieuw slot, herkenbaar aan de plek van de sticker (niet meer op het spatbord maar op het frame).

Als je de QR code boven het nummer scant krijg je er een F voor volgens mij, dus wellicht dat je 'm zo kunt vinden?

Hij staat ietsjes opzij van het vraagteken, precies op de hoek van het gebouw waar je de punaise met "Marell makelaars" ziet staan op je kaartje.

Mocht een foto nog helpen dan kan ik er wel een keertje langs lopen vanavond, is toch vlakbij waar die fiets staat.

Bedankt voor de moeite, Daniel! Voor fietsen met een elektrisch slot is het blijkbaar altijd B in mijn systeem, dus ik kan hem aanmelden zodat hij wordt opgehaald!

Reputatie 7
Badge +2

Iets later dan ik eerder schreef, maar hierbij nog de foto's ter verduidelijking waar de fiets staat:

 

Reageer