beantwoord

ov fiets gevonden

  • 5 November 2022
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

fiets in struik gevonden op donderdag 03 11 2022  p plaats fiets heeft nr 755335 kan bij mij thuis opgehaald worden maasbree 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 5 November 2022, 13:01

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Is dit wel een OV-fiets? Die hebben namelijk bij mijn weten alleen vijfcijferige nummers en u noemt er zes.

Hoi joop1958 en welkom bij onze Community.

Zoals Daniel al aangeeft is dit geen juist nummer van een OV-fiets. Het systeem achter OV-fiets geeft dit ook aan. Zou je het nummer kunnen controleren en een zo duidelijk mogelijke omschrijving kunnen geven van de locatie van de fiets? En kun je aangeven of de fiets met het kettingslot vast staat? Dan maak ik een ophaalopdracht.

heb nog 1 ander nr gevonden te weten B02161 fiets heb ik veilig gesteld bij mij thuis donderdag lag hij in de struiken en vannacht bij het uitlaten van mijn hond lag hij weer in de struiken fiets staat op slot maar ketting slot steek er niet in 

Helder, bedankt voor de toevoeging.

Is het mogelijk om de fiets weer buiten te zetten? Ik kan helaas niet aangeven wanneer mijn collega's van OV-fiets langs zullen komen en als zij de fiets niet direct mee kunnen nemen dan zullen zij weer verder gaan. Om een melding te maken heb ik ook een specifieke locatie en een adres+plaats nodig waar de fiets staat.

adres door gegeven aan klantenservice

In Amersfoort op de Gangboord ten hoogte van nummer 164 staat al een tijdje een OV fiets tegen een lantaarnpaal.

Fiets nr is 13294

Kan deze opgehaald worden?

Reputatie 6
Badge +2

In Amersfoort op de Gangboord ten hoogte van nummer 164 staat al een tijdje een OV fiets tegen een lantaarnpaal.

Fiets nr is 13294

Kan deze opgehaald worden?

Bedankt! Ik heb je melding doorgezet zodat deze opgehaald kan worden.

In Amersfoort in de buurt van de Zonnecel 7 staat een ov fiets met nummer 11340. Kunnen jullie deze ophalen? Bedankt alvast.

Reputatie 6

Bedankt voor het doorgeven Ddn1966! Ik heb het meteen voor je doorgezet en deze fiets gaat opgehaald worden.

Reageer