OV fiets gevonden

  • 25 June 2023
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Er staat in Maarssen dorp op het Harmonieplein tegenover de ijssalon Gelato Burano al een week of 4 een OV fiets met nummer 16915. Zijn jullie deze fiets kwijt?


6 reacties

Reputatie 6

Op Kampen zuid ligt ook al een week een NS fiets in de struiken ter hoogte van eerste rij ‘nietjes’ het nr is 65240. 

Reputatie 6

Welkom bij de NS Community Caro71

Deze fiets zijn we inderdaad kwijt, ik heb meteen een melding doorgezet. Zou je voor de andere melding nog een adres en huisnummer kunnen geven Sim70? Dan zet ik deze ook door.

De locatie van station Kampen Zuid is wel bekend, toch? Bij de fietsnietjes, aldus Sim70.

Reputatie 6

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet aan de fietsrekken gedacht heb bij het woord “nietjes” vanmorgen, maar nu je het als “fietsnietjes” noemt klikt het wel. Ik dacht eerst dat is een lokaal iets waar ik niet iets over kan vinden ofzo. 😅 Dan zet ik deze ook door, bedankt voor de verduidelijking Henk_NL!

De locatie van station Kampen Zuid is wel bekend, toch? Bij de fietsnietjes, aldus Sim70.

Ach en anders zetten ze de beste “ophaler” maar op de sprinter van Zwolle naar Lelystad en dan op het eerste station laten uitstappen, trappen af en richting uitgang lopen en de speurtocht kan beginnen. 🤣

Badge +3

Weer wat geleerd… https://www.velopa.nl/fietsleunhekken 

 

Reageer