beantwoord

OV fiets gevonden

  • 10 February 2024
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Deze staat al weken zonder zadel in het Julianapark in Utrecht, ingang tegenover de Mertensstraat

icon

Beste antwoord door Daniël NS 11 February 2024, 13:04

Bekijk origineel

5 reacties

Nummer 60599

Reputatie 6

Hoi EWSmit. Welkom bij de NS Community!

Intern zie ik dat het hier gaat om reguliere verhuringen voor dit nummer. Staat er misschien nog een ander nummer op het frame van de fiets? 

Badge +3

Intern zie ik dat het hier gaat om reguliere verhuringen voor dit nummer. Staat er misschien nog een ander nummer op het frame van de fiets? 

Zijn die reguliere verhuringen wel in (omgeving) Utrecht? Anders zou je B60599 kunnen proberen, maar waarschijnlijk is hij omgenummerd (nieuw slot) en is men vergeten de sticker van het spatbord te halen. Het juiste nummer staat dan op de framebuis met een qr code erbij.

Reputatie 6

Intern zie ik dat het hier gaat om reguliere verhuringen voor dit nummer. Staat er misschien nog een ander nummer op het frame van de fiets? 

Zijn die reguliere verhuringen wel in (omgeving) Utrecht? Anders zou je B60599 kunnen proberen, maar waarschijnlijk is hij omgenummerd en is men vergeten de sticker van het spatbord te halen.

Het gaat wel om een fiets in de omgeving ja en het is helaas niet een B nummer- het gaat hier om een omgenummerd stel ga ik van uit!

Ik kan kijken als ik volgende week weer ga sporten. De fiets staat er al zeker 2,ik denk 3 weken en zonder zadel.

Reageer