beantwoord

OV-fiets gevonden

  • 23 March 2024
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Hoi, op het Eiland van Brienenoord in Rotterdam staat al zeker anderhalve maand een verlaten OV-fiets. Fietsnr 76894

Locatie https://maps.app.goo.gl/oBTJNhNJiqiPJWAs7

 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 23 March 2024, 14:36

Bekijk origineel

9 reacties

Goedemiddag Vincent Hart, Welkom op de NS Community!

Dankjewel voor het melden. De OV-fiets is een paar dagen ook al gemeld en het ophaalverzoek staat in ons systeem. Ik hoop dat de OV-fiets snel wordt opgehaald.

Ov fiets 23672 gevonden 

Badge +3

Als u aangeeft waar deze fiets precies staat, en de fiets blijkt inderdaad vermist, dan kan er een ophaalverzoek voor worden aangemaakt.

Goedemiddag Vincent Hart, Welkom op de NS Community!

Dankjewel voor het melden. De OV-fiets is een paar dagen ook al gemeld en het ophaalverzoek staat in ons systeem. Ik hoop dat de OV-fiets snel wordt opgehaald.

 

Het is nog niet gelukt...

Fijn dat je dit nog even aankaart! De melding is niet goed verwerkt en ik heb hem opnieuw geplaatst. Moet goedkomen nu! Bedankt. :)

Bij de gevangenis in Lelystad staat deze fiets met een trapper er af. 

Is hij vermist?

 

Reputatie 6

Deze is niet vermist, er staat al een melding om deze fiets op te laten halen. Alsnog bedankt voor het melden.

Fijn dat je dit nog even aankaart! De melding is niet goed verwerkt en ik heb hem opnieuw geplaatst. Moet goedkomen nu! Bedankt. :)

Voorlopig houdt ie dapper stand...

De OV-fiets kon niet opgehaald worden omdat de weg geblokkeerd was zie ik in het systeem staan. Ze zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Reageer