Skip to main content
Antwoord

OV-fiets gevonden

• March 23, 2024
  • 11 reacties
  • 163 Bekeken

Hoi, op het Eiland van Brienenoord in Rotterdam staat al zeker anderhalve maand een verlaten OV-fiets. Fietsnr 76894

Locatie https://maps.app.goo.gl/oBTJNhNJiqiPJWAs7

Beste antwoord door Melissa NS

Goedemiddag Vincent Hart, Welkom op de NS Community!

Dankjewel voor het melden. De OV-fiets is een paar dagen ook al gemeld en het ophaalverzoek staat in ons systeem. Ik hoop dat de OV-fiets snel wordt opgehaald.

11 reacties

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 23, 2024

Dankjewel voor het melden. De OV-fiets is een paar dagen ook al gemeld en het ophaalverzoek staat in ons systeem. Ik hoop dat de OV-fiets snel wordt opgehaald.

• Op het juiste spoor
  • March 25, 2024

Ov fiets 23672 gevonden 

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • March 26, 2024

Als u aangeeft waar deze fiets precies staat, en de fiets blijkt inderdaad vermist, dan kan er een ophaalverzoek voor worden aangemaakt.

• Auteur
  • Sprinter
  • April 12, 2024

Het is nog niet gelukt...

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • April 12, 2024

Fijn dat je dit nog even aankaart! De melding is niet goed verwerkt en ik heb hem opnieuw geplaatst. Moet goedkomen nu! Bedankt. :)

• Sprinter
  • April 16, 2024

Bij de gevangenis in Lelystad staat deze fiets met een trapper er af. 

Is hij vermist?

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • April 16, 2024

Deze is niet vermist, er staat al een melding om deze fiets op te laten halen. Alsnog bedankt voor het melden.

• Auteur
  • Sprinter
  • April 20, 2024

Fijn dat je dit nog even aankaart! De melding is niet goed verwerkt en ik heb hem opnieuw geplaatst. Moet goedkomen nu! Bedankt. :)

Voorlopig houdt ie dapper stand...

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • April 20, 2024

De OV-fiets kon niet opgehaald worden omdat de weg geblokkeerd was zie ik in het systeem staan. Ze zullen het op een later moment nogmaals proberen.

• Auteur
  • Sprinter
  • April 30, 2024

Nog altijd present.

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • April 30, 2024

Vervelend dat de OV-fiets nog steeds niet is opgehaald. Het ophaalverzoek staat er nog in. Helaas weet ik niet hoe lang het duurt voordat de OV-fiets wordt opgehaald.