beantwoord

OV fiets gevonden Waalhaven 1v

  • 12 September 2023
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

In de Waalhaven om en nabij nummer 1v staat nu al meer dan een maand een OV fiets gestald 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 12 September 2023, 12:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

@Sjorsj je

Dan moet je wel het nummer en exacte locatie (dus:tegen hek, in stalling, naast paal etc bij straatnummer en huisnummer) even hier doorgeven. Dan kan de NS uitzoeken of deze nog verhuurd is of verdwenen is.

Reputatie 7
Badge +1

@Sjorsj je

Dan moet je wel het nummer en exacte locatie (dus:tegen hek, in stalling, naast paal etc bij straatnummer en huisnummer) even hier doorgeven. Dan kan de NS uitzoeken of deze nog verhuurd is of verdwenen is.

Het zou ook wel eens leuk zijn als NS eens iets creatiefs met die drama sloten gaat doen. Dan krijgen we hier veel minder van dit soort meldingen. Meerdere oproepen gedaan maar NS negeert dat gewoon.

De exacte locatie:

Waalhaven 1V te Nijmegen

6541AG 

tegen het fietsenrek

Reputatie 6
Badge +2

Hey Sjorsj je en welkom bij de NS Community! 
Bedankt voor de exacte gegevens. Ik heb jouw melding doorgezet zodat de fiets snel opgehaald kan worden.

Reputatie 7
Badge

@Sjorsj je

Dan moet je wel het nummer en exacte locatie (dus:tegen hek, in stalling, naast paal etc bij straatnummer en huisnummer) even hier doorgeven. Dan kan de NS uitzoeken of deze nog verhuurd is of verdwenen is.

Het zou ook wel eens leuk zijn als NS eens iets creatiefs met die drama sloten gaat doen. Dan krijgen we hier veel minder van dit soort meldingen. Meerdere oproepen gedaan maar NS negeert dat gewoon.

Het probleem is volgens mij dat sommige mensen hun fiets niet op slot zetten in de stalling, waardoor de huur gewoon door blijft lopen. En anderen pakken dan die fiets dan die open staat, en zetten die tussentijds op slot.

Kan jij anders meedenken naar een oplossing?

 

Reputatie 7
Badge +2

Maar daar is nu de nodige media aandacht voor geweest en volgens mij heb ik zelfs informerende posters in de stallingen daarover gezien. Daarnaast zal je na zo'n ervaring de komende periode toch wel meer opletten lijkt me.

En mijn herinnering toen ik zelf bijna een fiets met open slot meenam in Hoofddorp is dat je dan een rood lampje krijgt als je je kaart voor het slot houdt. Dus het is ook niet bepaald onopvallend ofzo.

Desondanks zie ik inmiddels alweer de vierde OV-fiets die meerdere dagen op dezelfde plek blijft staan bij hetzelfde kantoorpand. Dus er zijn duidelijk ook reizigers waarbij het niet opvalt en meermaals dezelfde fout maken...

Reageer