Skip to main content
beantwoord

OV-fiets gevonden Zeist Couwenhoven

  • 16 June 2024
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Hier in Zeist nabij Couwenhoven 1002 staat al dagen een OV-fiets onbeheerd. Is niet te openen met OV-chipkaart.

Op slot, kettingslot zit niet om boom of paal of zo, dus is op te halen. Nummer is 75400 en code 10 1 787.513.

7 reacties

Reputatie 6

Bedankt voor het melden Blommedijk. Echter als ik het nummer van het spatbord opzoek kom ik bij een fiets uit die regulier verhuurd is. Is het mogelijk dat er nog een ander nummer op het frame staat?

Sorry Daniel, het nummer is 74500. Zie de foto's.

Reputatie 6

Dit nummer heb ik opgezocht, en als dit correct is gaat het om een reguliere verhuring! 

OK dan is het in orde. Wel raar dat die fiets al dagenlang op een vreemde plaats staat. Bedankt voor het uitzoeken!

Badge +3

Als die fiets er al dagen staat kan het goed zijn dat de vorige huurder de fiets niet goed afgesloten heeft, waardoor de volgende persoon (die onbekend is) de fiets niet meer van het slot kreeg. Wellicht zou de NS contact op kunnen nemen met de laatst bekende huurder?

En hoort fiets 74500 bij (omgerving) Zeist?

Reputatie 7
Badge +3

Is als ik het goed zie (1e foto flink uitvergroten) geen elektronisch slot. Dan is die inderdaad zoals TS aangeeft "niet te open met OV-chipkaart". 

Badge +3

Is als ik het goed zie (1e foto flink uitvergroten) geen elektronisch slot. Dan is die inderdaad zoals TS aangeeft "niet te open met OV-chipkaart". 

Oh haha, verkeerd gelezen 😅

Reageer