Skip to main content
beantwoord

OV-fiets ging kapot

  • 7 June 2024
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Hi,

ik had gisteren (6.6.24) een OV fiets gehuurd bij het station Groningen, helaas viel een trapper eraf. Het zag er naar uit dat het zachte metaal van de trapper zoveel vervormd was dat ie bij de zachtste trap er al afdraaide.

Gelukkig kon ik wel een nieuwe OV fiets krijgen, ookal was ie nog niet open. Ik vroeg het personeel daar hoe ik mn geld terug zou kunnen krijgen, en kreeg de klantenservice als antwoord.

Nu deed ik de geld terug stappenplan, maar van de opties daar viel mijn geval er niet onder.

 

Nu is mn vraag, bij wie moet ik precies zijn om mn geld terug te krijgen?

 

Alvast bedankt

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Welkom op onze NS Community, MatthijsHa. Wat irritant dat je niet meteen een goede fiets kon meenemen! Excuus daarvoor. Je kan het beste geen formulier invullen, maar contact opnemen via telefonie of 1 van onze schriftelijke kanalen, zodat een medewerker handmatig de rit van die eerste fiets correct kan afsluiten, zodat je daar geen kosten aan hebt.

Badge +3

Als je de fiets binnen 15 minuten ingeleverd hebt (en op slot gezet in de stalling) dan zijn er geen kosten. Wacht je (maand)factuur dus even af.

Reageer