Skip to main content

Hoi, 

Ik probeer een abbonement af te sluiten, maar ook al ben ik ingelogd kan ik niet een een abbonnement afsluiten en krijg ik een foutmelding. Hoe sluit ik nu een abbonement af? 

 

Groetjes Linde

Hallo Luhl en welkom bij de NS Community,

 

Wat voor foutmelding krijg je exact? Heb je toevallig een NS Flex abonnement?


Als je al een flex abonnement hebt, krijg je dat als melding in stap 3 (betaliing) wanneer je je bank selecteert.

 

Bij iemand anders met een zelfde probleem was het opgelost na het compleet maken van het profiel. Ook bij deze was dit de oplossing.

 

Misschien is dit bij jou ook het geval. Als dat zo is, laat je het dan even weten? Dit kan anderen na jou met hetzelfde probleem mogelijk helpen. En als dit inderdaad het probleem oplost kan Erryt dit mogelijk binnen de klantenservice delen zodat zij klanten beter kunnen helpen.

 

 

 


Reageer