Hoi,
is het mogelijk om bij p+r te parkeren met de auto en dan gebruik te maken van een ov fiets om achteraf gebruik te kunnen maken van de p+r korting? Ik kan dit nergens terug vinden en het is natuurlijk wel zo groen toch?
Hoi,
is het mogelijk om bij p+r te parkeren met de auto en dan gebruik te maken van een ov fiets om achteraf gebruik te kunnen maken van de p+r korting? Ik kan dit nergens terug vinden en het is natuurlijk wel zo groen toch?
Welkom bij de NS Community!
OV-fiets transacties staan niet op een ov-chipkaart, dus het simpele antwoord is helaas nee.
Wel een goed idee, maar ik denk niet dat Q-Park of de NS dat ook zo zien (kom hier maar goedkoop parkeren en huur een fiets voor een dag zonder een meter met de trein te reizen)
Voor korting op een (niet alle) P+R dient er op de dag van het verlaten van de parking aantoonbaar een treinreis gemaakt te zijn.
Dat mag eventueel een e-ticket zijn (waarmee je niet eens hoeft te reizen) en in de regio Rotterdam telt een RET rit/ticket ook.
Met een e-ticket https://www.ns.nl/kaartje-kopen/sdt/hbzm (vul juiste datum in) van € 0,73 kan je volgens mij wel de P+R korting krijgen (leve het systeem, ik ga het eens testen).
Huren van een OV-fiets kost € 4,15 per persoon…
Hi Robert,
Heeft je plan van een los e-ticket kopen gewerkt?
Hi Robert,
Heeft je plan van een los e-ticket kopen gewerkt?
Dank voor de reminder. Heb het nog niet getest want geen reden gehad om op een P+R te parkeren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.