beantwoord

OV fiets in Nijmegen gevonden

  • 25 July 2023
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb een OV-fiets gevonden en deze is tenminste drie weken niet opgehaald. 

Ze lag eerst in het vrije veld en is later door iemand anders naar een openbare fietstenstalling verplaatst 200 meter verderop. (Fietsenstalling Spiegelwaal onderaan de brug “Snelbinder” in Nijmegen-Lent)

Het nummer achterop de fiets is afgeplakt. Op het frame staat wel een nummer en en QR-code. Het nummer is 14699. 

Ook heb ik een foto, maar de knop om deze up te loaden heb ik niet kunnen vinden.

 

Kan u aangeven of u iets kan doen met deze melding? 

Met vriendelijke groeten,

Martin O. 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 25 July 2023, 20:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hey Martin O. Welkom bij de NS Community.

Ik kan een melding voor je doorzetten om dit op te laten halen, maar ik wil je dan nog wel vragen of je ook een straatnaam + een huisnummer hebt? Dit dienen wij namelijk aan de melding te koppelen om dit door te zetten. Als ik dit heb, zet ik het meteen door! 

Er staat geen huis of gebouw in de omgeving. Vanaf het Ossewaardpad 59 circa tweehonderd meter over een weg richting de spoorbrug. Die weg is niet toegankelijk voor auto's. Sowieso lijkt de locatie niet per auto bereikbaar.

Als je op Streetview kijkt, kun je zien dat er hekken staan om auto's te weren, maar her lijkt erop dat die open kunnen. 

Reputatie 6

Daar kunnen we wel mee werken! Bedankt voor de verduidelijking Jan Haverkamp, ik zet meteen een melding door!

Reageer