Skip to main content

Ik heb er zojuist een avond in Amsterdam op zitten. Toen ik aan het einde van de avond mn OV fiets wilde inleveren was de fietsenstalling al dicht. Aangezien ik geen mogelijkheid zie om de komende periode in Amsterdam de komen, heb ik mijn fiets aan de rechterkant van de deur gezet van de fietsenstalling aan de zijde van de döner company. Hier stonden meerdere fietsen, dus ik ging er vanuit dat dit een juiste manier van inleveren zou zijn. Kunnen. Jullie bevestigen dat er nu geen onnodige kosten gemaakt zullen worden? De fiets is namelijk op slot gezet, maar niet aan de railing vast. Het nummer van de fiets heb ik helaas niet genoteerd. Het enige wat ik zeker weet is als naar de ingang gekeken wordt, dat dit de meest rechtse fiets is.

Heb je de koppeling OV fiets gemaakt in de NS app? Dan kan je sowieso zien of het goed is gegaan bij OV fietsen met het nieuwe slot (waarbij je leent/inlevert met je OV kaart). 

Beste kan je contact opnemen met de klantenservice, gezien dit een reizigerscommunity is kan niemand garanderen dat het goed is gegaan

OV-fietsen hoor je muv kluisjes binnen openingstijden in te leveren. Neem nu contact op met de NS klantenservice om de rit goed af te sluiten.

Heb je de koppeling OV fiets gemaakt in de NS app? Dan kan je sowieso zien of het goed is gegaan bij OV fietsen met het nieuwe slot (waarbij je leent/inlevert met je OV kaart). 

Beste kan je contact opnemen met de klantenservice, gezien dit een reizigerscommunity is kan niemand garanderen dat het goed is gegaan

Aangezien hij de fiets buiten heeft neergezet kan het sowieso niet goed zijn gegaan, via Je OV-chipkaart kan de klantenservice zien welke fiets jij hebt gehuurd. Fiets zal wel naar binnengehaald zijn bij opening van de stalling. Vreemd dat de stalling in Amsterdam niet dag en nacht geopend is in het weekend.

Goedemorgen vkYouri en welkom in onze community,

Ik hoop dat het gezellig was tijdens je avond in Amsterdam! Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dan kan mijn collega met je meekijken in ons systeem en zo nodig de verhuring afsluiten.

Aangezien hij de fiets buiten heeft neergezet kan het sowieso niet goed zijn gegaan, 

Dat is niet persé het geval: we hebben hier weleens een bericht gehad van iemand die in 's Hertogenbosch zijn fiets op slot gezet had op het Stationsplein waarbij de rit afgesloten was.

Als je binnen het bereik van het netwerk staat kan de rit dus afgesloten zijn. Dat kan je zoals al gezegd via de rit informatie in de app zien.

Reageer