Ik heb gisteren een ov fiets achtergelaten op een fietsenstalling op een station waarvan het kettingslot zo vast zat in het ringslot dat het ringslot niet dichtkon. Ik heb proberen te bellen, maar kreeg geen gehoor, ook niet na heel lang in de wacht staan. Ben ik nu wel uitgecheckt? Ik heb wel mijn ov chipkaart voor het apparaat gehouden en een groen lampje gezien. Ik heb ook een foto van de fiets met nummer en al.
Bladzijde 1 / 1
De klantenservice geeft dus geen gehoor.
Hallo Josu en welkom bij de NS Community,
Helaas kunnen wij hier niet zien of de fiets wel of niet is ingeleverd. Alleen onze klantenservice kan dit voor je achterhalen. We zijn 24 uur per dag bereikbaar en zullen vroeg of laat wel gehoor geven. Als je niet wilt wachten aan de telefoon kan je ook altijd contact opnemen via Facebook, Twitter (X) of via onze Live-Chat. Als de fiets niet is ingeleverd krijg je ook na 48 uur automatisch een mail.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.