Ik probeer een ov fiets abonnement af te sluiten, alleen wanneer ik klik op “doorgaan naar bestellen”. Moet ik inloggen terwijl ik al ingelogd ben, als ik dit probeer stuurt de site me constant terug naar het scherm waar staat dat ik moet inloggen. Wat moet ik doen om een abonnement af te sluiten
Ov fiets problemen
Beste antwoord door Tochjo
Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.
Is dat allemaal ingevuld en lukt het alsnog niet? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Wellicht ten overvloede: OV-fiets is al inbegrepen bij NS Flex en hoeft dan niet apart nog te worden afgesloten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.