OV Fiets Studentenreisproduct koppelen | NS Community
beantwoord

OV Fiets Studentenreisproduct koppelen

  • 21 February 2023
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Ik wil morgen een OV fiets huren, ik heb zelf een studentenreisproduct en dus een persoonlijke OV-Chipkaart. Wanneer ik het fiets abonnement probeer te koppelen aan mijn OV moet ik steeds inloggen maar het inloggen werkt niet, ik vul mijn gegegens in en wordt daarna weer naar dezelfde pagina geleid waarnaar ik dan niet meer op de ‘inloggen’ knop kan klikken. Hoe kan ik dit oplossen? of is er een andere manier om de fiets te huren

icon

Beste antwoord door Momo 21 February 2023, 18:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn de laatste tijd wel meer meldingen dat OV-fiets abonnement afsluiten niet lukt, dat er er dan bv een onbekende fout is opgetreden, eerder vandaag iemand die de melding kreeg dat er al een lopende aanvraag en ook dat mensen in een soort loop komen omdat ze weer naar de inlog pagina geleid worden. 

Bij in ieder geval 1 persoon was de oorzaak blijkbaar dat het profiel niet compleet was en na invullen van de missende velden lukte het wel, zie ook de reactie in dit topic.

Misschien is dit ook bij jou de oplossing, ik zou het eens proberen. Helpt dit niet, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, dit kan via telefoon, chat, Twitter of Facebook.

Reageer