OV-fiets terugbrengen | NS Community
beantwoord

OV-fiets terugbrengen

  • 15 May 2022
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Hallo NS, donderdagavond heb ik bij Utrecht overvecht een ov-fiets uitgecheckt. Zaterdagochtend (ergens tussen 12:00 en 13:00) heb ik hem ingeleverd bij Utrecht Centraal (ik ging ervan uit dat je hem bij een andere stalling kon terugbrengen). Ik zag daar niemand van NS en ook geen digitale service en ik moest een trein halen. Ik vroeg een aantal mensen daar wat ik moest doen en wat zij gingen doen met die situatie, en iemand zei tegen mij dat ik de fiets gewoon kon neerzetten en naar mijn trein kon gaan, dus dat is wat ik heb gedaan. Maar nu ben ik dus bang dat het niet geregistreerd is dat ik de fiets heb teruggebracht, en dat ik dan onnodig zal moeten betalen. Helaas heb ik niet het nummer van de ov-fiets onthouden. Dus wat kan ik nu doen? 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 15 May 2022, 16:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hey Albaihle. Welkom bij de NS Community.

Als je contact opzoekt met de Klantenservice kan daar het fiets nummer wel gevonden worden en kunnen we de status van de rit inzien. Mag ik vragen wat je met de sleutel hebt gedaan? Ik hoop dat je het niet in de fiets hebt laten zitten, dan kan deze zo meegepakt worden terwijl de rit nog op jouw naam open staat. Dat is zeker niet handig.

Reageer