Mijn vertrouwen in de NS is weg. Alweer laten ze de consument opdraaien voor een klaarblijkelijk slecht ingevoerd systeem, want dit soort dingen gebeuren als ik de topics zo doorzoek duidelijk vaker. Ik ging vorige week op een superhete dag naar een sollicitatiegesprek, heb kort een OV fiets geleend, deze dezelfde dag teruggebracht naar de kluis (van "is de fiets in goede staat?" op het scherm tot aan gesloten kluis) en toen kreeg ik later die week bericht dat ik de OV fiets langer dan 3 dagen in bezit zou hebben. Gebeld, ze hebben de huur stopgezet en zeiden dat ze zouden gaan kijken om te bevestigen dat de fiets er inderdaad nog stond. Kreeg ik nog wat dagen later bericht dat dit niet het geval was en ik aangifte moest doen en een som van €350 moet gaan betalen. Als student die het kapitaal voor dit soort grapjes niet heeft kan ik je zeggen, dat gaat niet gebeuren. Ik vind dat het afgelopen moet zijn met deze streken van de NS, als jullie zo graag alles willen automatiseren, neem dan zelf de verantwoordelijkheid op je voor dit soort incidenten. Graag wil ik hier een oplossing voor uitzoeken, het is niet enkel mijn dingetje hier dat me frustreert maar ook het feit dat dit regelmatig gebeurt en onschuldige mensen torenhoge boetes krijgen omdat de NS niet verantwoordelijk wilt zijn voor fouten in hun systeem.
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel