Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

 

Afgelopen nacht heb ik op station Ede-Wageningen een OV fiets teruggebracht alleen werkte het systeem op dat moment niet. Naar mijn inziens is het uitchecken niet goed gegaan, maar heb ik wel de sleutel in de sleutelbox gedaan. Mijn vraag is of er gecontroleerd kan worden of de uitcheck wel goed geregistreerd, zo niet of dit gecorrigeerd kan worden?

 

Ik hoor het graag!

Op deze community kunnen wij dat niet nagaan. Hier zitten reizigers die andere reizigers helpen. Wij zijn geen medewerker van NS en hebben geen toegang tot deze gegevens.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer