Ov fiets verkeerd

  • 9 February 2024
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hallo,

Op 10 januari heb ik een vriend bezocht in groningen. Ik heb voor het eerst in tijden een fiets gehuurd en deze opgehaald bij het transferium in Groningen. Dit was zo een fiets waarmee je moest in en uit checken. Na 3 uur was ik weer terug bij het transferium en heb ik de fiets proberen uit te checken. Ik heb hier een tijdje mee zitten prutsen, en toen lukte het. Ik ben naar huis gegaan met het idee dat de fiets keurig terug gebracht is op het transferium. Na een maand krijg ik een mailtje met een rekening van 200 euro voor het stelen van een OV fiets. Ik heb meteen actie ondernomen en met de klantenservice gebeld. Het blijkt dat de fiets niet goed is afgesloten en dat de fiets na een maand als vermist is opgegeven. Dit is de reden dat ik een rekening heb van 200 euro. De klantenservice geeft aan dat ik een foto moet maken van de fiets die ik gebruikt heb en deze moet inleveren in de chat zodat ik mijn geld terug krijg. Gisteravond ben ik helemaal naar Groningen gereisd om mijn ov fiets te bekijken. Hier was hij niet. Ik heb het aan de medewerkers daar gevraagd en die gingen kijken in hun systeem. Hieruit bleek dat de fiets weer terug is gevonden op 8 februari, maar stond bij de HUP. Ik mocht een foto van maken van hun systeem. Ik hoop dat ik hierdoor het bedrag kwijt gescholden wordt.

Met vriendelijke groet,

Wessel Oonk

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Wesseloonk,

Dit is niet de chat van de klanteNService. Die vind je op deze pagina, klik op de knop ‘Chat met NS'.

Reageer