Skip to main content
beantwoord

OV fiets verkeerde kluis

  • 31 May 2024
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Goededag. Ik heb vandaag wat problemen gehad met het inleveren van een ov fiets te Uden. Bij het busstation staan kluizen met fietsen die gebruik maken van enkel een touchscreen beeld. Het scherm stond vast op kluis 8 en toen ik de deur dicht probeerde te doen reageerde die niet. Nu heb ik mijn OV fiets hierin gedaan en toen ging die wel ineens dicht. Na het scannen van mijn pas echter werd er gezegd dat ik de fiets in locker 3 moest doen. Aangezien de deur van 8 met fiets al dicht zat heb ik deze kluis leeg dicht gedaan. Achteraf gezien logisch dat ik eerst moet scannen en dan inleveren maar met 2 minuten tot mijn bus dacht ik daar niet aan. Nu vraag ik mij af of dit wordt gezien als een goede voltooide rit of dat ik verdere stappen moet ondernemen? 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt het beste even bellen met NS klantenservice om te kijken of de rit goed is afgesloten.

Tip: in de app kun je in mijnNS de gegevens van jouw ov-fiets invullen als je hem huurt. Je ziet dan als je hem teruggebracht hebt of dat goed gegaan is.

Reageer