Skip to main content

Afgelopen zaterdag in Vroomshoop een OV-fiets proberen te huren.

Alle vier fietsen waren aanwezig.

Helaas werkte de JA-knop niet, bij de vraag of je komt halen (JA) of brengen (NEE).

Na enige tijd begint het apparaat dan te piepen en kun je dat stoppen door op NEE te drukken (waarbij hij dan aangeeft dat er geen ruimte is om een fiets in te leveren).

Drie keer met klantenservice gebeld, het aangegeven nummer. Medewerkers konden niet bij de OV-fietsgegevens komen en vroegen me later opnieuw te bellen.

Ik vind het dan raar dat ze niet even een notitie kunnen maken dat het uitgeven van fietsen in Vroomshoop niet werkt. Men voelt zich helaas niet verantwoordelijk voor het eigen product.

Ben maar gaan lopen, dat kan dan ook nog.

Hey WouterB!

Balen dat je geen fiets hebt kunnen huren en dat het probleem ook niet goed geregistreerd is tijdens jouw contact. Excuses daarvoor! Fijn dat je nog wel even de moeite neemt om dit via deze weg te melden. Ik heb jouw bericht voor de zekerheid nog wel doorgezet naar de juiste afdeling. Mocht het probleem nog niet zijn verholpen, kunnen ze er nu in ieder geval naar gaan kijken.


Reageer