Skip to main content
Antwoord

ov-fiets wel ingeleverd, bericht ontvangen dat ik deze nog in bezit zou hebben

  • June 27, 2023
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Beste,

13 juni heb ik bij de fietsencarousel bij station Tilburg Universiteit een OV-fiets gehuurd. Deze heb ik 15 juni in de ochtend weer ingeleverd. Echter heb ik een mail gekregen waarin staat dat ik de fiets nog in mijn bezit zou hebben, terwijl ik deze dus op dezelfde plek wel gewoon weer heb ingeleverd. Nu hangt er een boete van €350 boven mijn hoofd. Het zou fijn zijn als dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.

Bij voorbaat dank,

Sjoerd van Mierlo

Beste antwoord door MoDe

Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Waarschijnlijk heb je de rit niet goed afgesloten. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 27, 2023

Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Waarschijnlijk heb je de rit niet goed afgesloten. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.