OV-fiets wel ingeleverd, maar krijg e-mails dat dit niet het geval is

  • 1 October 2014
  • 53 reacties
  • 4427 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Dag, hier hetzelfde verhaal. Ik heb vorige week maandag en vrijdag een ov fiets gebruikt op station Den Bosch en meteen teruggebracht en krijg nu een mail dat dat niet zo is. 🙄

Dat is vervelend om te lezen, Rachelsloven. Het advies uit 2021 is nog steeds actueel, je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice.

En het is nog steeds een probleem. 13 okt bij centraal een fiets gehaald met die neiuwe sloten. Dag daarna keurig ingeleverd, het poortje zei netjes welkom terug. De trein naar schiphol gepakt voor vakantie. Bij terugkomst vakantie ook de mail ontvangen dat ik niets heb ingeleverd. gelijk gebeld op 26 okt en ze zouden het aanpassen. Nu krijg ik de factuur (van 107 euro) waarop de einddatum staat van 26 okt, de dag dat ik gebeld heb en niet de 14e.  Net weer gebeld en nu kan men de datum niet aanpassen omdat de fiets opgehaald moet worden??!!  ik moet eerst maar betalen en volgende week terugbellen.  Wat een ^#$^#%&^zooi dit. inmiddels 2x een half uur aan de lijn gehangen en nu is het nog niet opgelost.

Reageer