beantwoord

OV fiets zelfde dag ingeleverd bij fietskluis, maar ik krijg een dreigende mail dat ik de fiets nog heb!!

  • 6 December 2021
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 4

Ik heb afgelopen donderdag een OV-fiets gehuurd bij de fietskluizen op station Wijchen. Een paar uur later heb ik hem weer teruggezet in de kluis (kluis goed dichtgedaan). Nu krijg ik 3 dagen later een mail dat ik de fiets nog steeds heb en dat ik een toeslag moet betalen als ik hem niet terugbreng. 

Wat moet ik nu doen, want ik heb die fiets dus niet meer? Ik kreeg verder ook geen foutmelding bij het terugzetten in de kluis, dus ik weet niet wat ik fout gedaan heb.

icon

Beste antwoord door MoDe 6 December 2021, 09:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Goedemorgen dorae_mon

Er zal iets misgegaan zijn met het verwerken van de uitcheck. Zoals MoDe aangeeft kan je contact zoeken met de Klantenservice. Zij zullen de zaak bekijken en indien van toepassing de rit alsnog handmatig sluiten.

Reageer