Skip to main content

Goedendag, ik heb vandaag op mijn werk geprobeerd een ov fiets abonnement op mijn ov chipcard te laden. Uiteindelijk lukte dat niet omdat ik op mijn werk niet mijn ing authorisatie had om de vereiste 0,01 over te mkane. Nu probeer ik het thuis en krijg ik als bij betalen op ING klik de melding 

Er is nog een open bestelling voor hetzelfde product

Ik kom dus geen stap verder. Hoe nu verder?

Hallo Galisonstro32 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je deze foutmelding krijgt. De bestelling wordt automatisch na middennacht verwijderd. Via de klantenservice kan je de bestelling ook laten annuleren, maar het is momenteel wel heel erg druk vanwege de storing van gisteren. Wanneer wil je voor de eerste keer een OV-fiets huren?


Heb je flex op jouw kaart, dan staat er al een OV fietsabonnement op


Als je bij de eerdere poging tot de betaalpagina kwam dan zit er geen NS Flex ‘in de weg’ (waar OV-fiets inderdaad inbegrepen is).

Een niet volledige betaling vervalt uiterlijk vannacht, dus zou het morgen moeten lukken.


Reageer