OV-fietsen station Purmerend Overwhere | NS Community
beantwoord

OV-fietsen station Purmerend Overwhere

  • 23 May 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb nu al 2x gehad dat er in de app stond dat er een fiets beschikbaar was terwijl dat niet zo is. Ook branden er 2 lampjes niet en staat er 1 permanent op rood terwijl daar wel een fiets staat. Zou hier iets aan gedaan kunnen worden? En is het misschien mogelijk om hier meer fietsen te plaatsen? Ik heb namelijk meermaals misgegrepen dus ik denk dat er te weinig staan.

 

Groetjes,

Chris

icon

Beste antwoord door Laura NS 23 May 2022, 12:51

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op onze NS Community, ChrisLobato. Wat vervelend lijkt me dat! Ik zou het fijn vinden als je op onze app kon vertrouwen. Het spijt me dat dit niet het geval blijkt. Ik zal dit direct doorgeven. Mijn excuus voor dit ongemak!

Reputatie 7
Badge +2

De info over beschikbaarheid van OV-fietsen in de app is niet helemaal live, maar hier kan tot een kwartier vertraging hebben. Aangezien op Purmerend Overwhere de treinen vlak na elkaar stoppen in de afzonderlijke richtingen kan het zijn dat iemand je die twee keer net voor was.

Een permanent rood lampje wijst op een defecte fiets meen ik. Die zal de volgende keer dat de onderaannemer van NS hier langs komt (maar dat kan wel twee weken duren) wel meegenomen worden.

Ah ja, de fiets zou inderdaad defect kunnen zijn. Maar ik heb nu ook al een paar keer gehad dat mij dat kluisje werd toegewezen om een fiets terug te plaatsen (terwijl er dus een staat), dus dan gaat er toch iets niet helemaal goed denk ik!

Dat de app tot een kwartier vertraging kan hebben is goede info om te weten en te onthouden, thanks!!

Reageer