Ik ben minstens 1 week geleden mijn OV pas verloren op een NS station, wat jullie schuld is sinds dat het door het Waterraster is gevalen. Die dag had ik een OV-fiets gehuurd die ik niet meer kan uitchecken, hoe los ik dit op?
Hallo MartijnP1998 en welkom bij de NS Community,
Â
Spijtig dat je je OV-chipkaart bent verloren. Ik snap alleen niet zo goed hoe dat onze schuld kan zijn. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om aan te geven dat je je OV-fiets niet hebt uitgecheckt. Wij kunnen dit dan handmatig voor je doorvoeren.
het is jullie schuld want jullie zijn toch ook verantwoordelijk voor stations en dat de rooster zo zijn dat kaarten er niet invallen toch? zal klantenservice bellen
Wij zijn niet verantwoordelijk voor hoe jij omgaat met je OV-chipkaart. Wij zijn echter wel verantwoordelijk, samen met ProRail, om te zorgen voor een goed afwateringssysteem om zo gladheid te voorkomen. De roosters zijn daarvoor een must en hebben een design dat speciaal daarvoor is ontworpen, om het zo goed/efficiënt mogelijk te laten werken. Net zoals vingers er speciaal zijn om dingen goed beet te pakken en broekzakken speciaal zijn ontworpen om daar een portemonnee met pasjes in te bewaren.
het is jullie schuld want jullie zijn toch ook verantwoordelijk voor stations en dat de rooster zo zijn dat kaarten er niet invallen toch? zal klantenservice bellen
Sorry Martijn maar dit zijn natuurlijk baarlijke nonsens. Als de roosters zo moeten zijn dat kaarten er niet kunnen invallen, dan zijn het geen roosters meer.  Â
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.