Skip to main content

Ik heb een probleem met het koppelen van mijn OV-kaart met een gratis OV-fiets abonnement waarop al een studenten OV op staat. Als ik naar deze site https://www.ns.nl/abonnementen/webshop/bestellen?product=D2DOVF ga en op bestellen klik (van het Fiets OV abonnement), kom ik in een inlogscherm terecht waarin gevraagd wordt om in te loggen met een bestaand of nieuw account. Als ik vervolgens via een bestaand account probeer in te loggen, laad de website een paar seconden en gooit mij vrijwel direct terug naar het inlogscherm. Vervolgens als ik opnieuw probeer in te loggen, gebeurt er niets meer als ik op de ‘inloggen’ knop druk via bestaand account. Hierdoor is het onmogelijk voor mij om een OV fiets abonnement af te sluiten. 

Graag zou ik een oplossing hiervoor willen hebben, zodat ik het alsnog kan aanschaffen. 

Heb je al jouw gegevens ingevuld? Probeer eerst dat. Lukt het dan nog niet dan kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Voor de duidelijkheid: MoDe heeft het over het zo volledig mogelijk invullen van persoonlijke gegevens in Mijn NS. Het beschreven probleem treedt op als daar informatie ontbreekt, zoals een geboortedatum.


Voor de duidelijkheid: MoDe heeft het over het zo volledig mogelijk invullen van persoonlijke gegevens in Mijn NS. Het beschreven probleem treedt op als daar informatie ontbreekt, zoals een geboortedatum.

Via https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens dus, waarbij je telefoonnummer 0100000000 mag zijn. Mobiel nummer mag leeg zijn (ze gaan je toch niet bellen) 😅


Ik heb een probleem met het koppelen van mijn OV-kaart met een gratis OV-fiets abonnement waarop al een studenten OV op staat. Als ik naar deze site https://www.ns.nl/abonnementen/webshop/bestellen?product=D2DOVF ga en op bestellen klik (van het Fiets OV abonnement), kom ik in een inlogscherm terecht waarin gevraagd wordt om in te loggen met een bestaand of nieuw account. Als ik vervolgens via een bestaand account probeer in te loggen, laad de website een paar seconden en gooit mij vrijwel direct terug naar het inlogscherm. Vervolgens als ik opnieuw probeer in te loggen, gebeurt er niets meer als ik op de ‘inloggen’ knop druk via bestaand account. Hierdoor is het onmogelijk voor mij om een OV fiets abonnement af te sluiten. 

Graag zou ik een oplossing hiervoor willen hebben, zodat ik het alsnog kan aanschaffen. 

Bedankt MoDe en Tochjo voor het advies, dit heeft mijn probleem verholpen. Het was idd het aanvullen van de gegevens. Danku.


Reageer