svp wissel van fietsenstalling op Asd CS | NS Community
beantwoord

svp wissel van fietsenstalling op Asd CS

  • 27 September 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

L.s.,

Klantnr 2568869

Op 1 november as. wordt mijn fietsenstallingabonnement weer voor een jaar verlengd; vandaag kreeg ik uw brief dienaangaande d.d. 26 september jl.,  kenmerk *******

Heb een klein maar dringend verzoek: of ik weer terug kan naar de stalling Amsterdam Centraal West, waar ik tot najaar 2021 altijd mijn fiets stalde.
Ik ben momenteel slecht ter been vanwege een heftige ingreep, en moet nu veel verder lopen naar de IJzijde. Dat valt me erg zwaar.

Bij de vorige verlenging najaar 2021 ben ik ongelukkigerwijs door een niet zo ervaren medewerker van de stalling Westzijde verwezen naar de stalling IJzijde.  Hij had het druk op dat moment, en volgens hem kon ik ook daar de verlenging regelen voor de stalling Asd CS West. Echter,  dat bleek niet zo te zijn:  ik mocht vanaf die verlenging mijn fiets alleen  nog maar aan de IJzijde stallen...

Ik hoop dat u begrip heeft voor mijn situatie, en hoop spoedig een positieve reactie van u te ontvangen.

Graag verzoek ik u uw reactie naar mijn mailadres te sturen,  bij u bekend.
Dank!

Met vriendelijke groet,
Inge 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 September 2022, 19:54

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo ingeversteegh en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's je helpen. Ik heb je gegevens verwijderd voordat er misbruik van wordt gemaakt.

Reageer