Vorige week woensdag heb ik een ov-fiets gehuurd bij de OV-fietscarrousel in Vianen. Toen ik de fiets de zelfde dag terug wilde brengen was de carrousel in stroring. Bij de carrousel stond een bord wat je moet doen bij storing, de fiets in het rek op slot zetten en de sleutel in een een bakje doen, allemaal gedaan, nu kijk ik op mijn overzicht en zie ik dat er een dubbel tarief is afgeschreven. Nu mijn vraag waarom moet ik boeten voor een defecte fietscarrousel?
Bladzijde 1 / 1
Hallo weolieman en welkom bij de NS Community,
Ook hier dien ik je het advies te geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen het voor je uitzoeken en indien nodig het tarief corrigeren. Laat je ons weten of het opgelost kon worden?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.