terugvraag | NS Community
beantwoord

terugvraag

  • 21 May 2023
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Beste NS

Onlangs heb ik telefonisch contact gehad, hier is een notitie van gemaakt. 

Op zaterdag 8 april heb ik een OV fiets gehuurd op station Culemborg. Nu staat op mijn factuur 2 keer een afschrift van de ov fiets, terwijl ik maar 1 fiets heb gehuurd. Ik was samen met een vriendin en zij had een eigen fiets, als bewijs moest ik haar factuur hebben. Waarschijnlijk heb ik met mijn pas de fiets van mijn vriendin geopend later op de dag. Ik wil graag op deze weg mijn geld terugvragen. 
 

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

 

Jody van Eck

 

moderator: afbeelding met persoonlijke gegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door Tomas NS 21 May 2023, 13:51

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Jody van Eck en welkom bij onze Community. Ik heb je bericht aangepast om de afbeelding met persoonlijke gegevens te verwijderen om misbruik daarvan te voorkomen.

Ik wil je in dit geval echt adviseren contact te leggen met de klantenservice via Facebook, Twitter, chat of telefoon. Via deze Community kunnen wij niet bij je gegevens.

Reageer