beantwoord

Uitchecken fietsenstalling niet mogelijk

  • 5 April 2022
  • 4 reacties
  • 1706 Bekeken

Gister kon ik bij Utrecht centraal mijn fiets niet uitchecken in de fietsenstalling omdat ik mijn ov-kaart bij een vriendin ben vergeten. Mijn ov-kaart kan ik pas vrijdag terug krijgen. Hoe kan ik toch mijn fiets uitchecken bij de fietsenstalling? Ik mocht mijn fiets wel mee nemen gister. Mvg, Juliette

icon

Beste antwoord door Thom 5 April 2022, 09:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Vreemd dat u de fiets meekreeg. Als u vrijdag uitcheckt, worden de dagen daarvoor wel in rekening gebracht, eventueel met een opslag van vijf euro per dag als u de fiets meer dan drie dagen heeft. Mogelijk kunt u bij de afdeling OV-fiets bij Klantenservice nog wat regelen.

 

Edit: @MoDe heeft gelijk. Stallen op rekening is ook fors goedkoper.

 

Reputatie 7
Badge +3

Vreemd dat u de fiets meekreeg. Als u vrijdag uitcheckt, worden de dagen daarvoor wel in rekening gebracht, eventueel met een opslag van vijf euro per dag als u de fiets meer dan drie dagen heeft. Mogelijk kunt u bij de afdeling OV-fiets bij Klantenservice nog wat regelen.

@Thom Het gaat om een eigen fiets, geen OV-fiets. Die toeslag is niet van toepassing.

Wel vreemd dat je zomaar een fiets meekreeg. De stallingskosten lopen door tot de fiets uitgecheckt is. 

Gisteren niet mogelijk uitchecken fietsenstalling Den Haag cs. Fiets wel mee. Hoe als nog uitchecken?

Reputatie 7
Badge +3

Gisteren niet mogelijk uitchecken fietsenstalling Den Haag cs. Fiets wel mee. Hoe als nog uitchecken?

Hoe kun je een fiets meekrijgen als je niet kunt uitchecken? En wat was de reden dat je niet kon uitchecken?

De stallingkosten lopen door. Neem telefonisch, via Facebook, chat of Twitter contact op met NS klantenservice, maar ik ben bang dat je alsnog langs de stalling moet om daar alsnog uit te checken.

Reageer