Skip to main content
beantwoord

verlaten ov-fiets

ov=fiets met nummer staat B05366 staat al maanden lang op deze plek

naast Zebraspoor 765, Maarssen (staat op voetpad en is vanuit langsrijdende auto's niet te zien)

Beste antwoord door Daniël NS

Bedankt voor het melden fiets-gevonden, echter hebben wij geen fiets in het systeem met dit nummer. Zou je nogmaals op het frame kunnen kijken wat het nummer is? Dan zet ik het voor je door! 

Bekijk origineel

Daniël NS
Moderator

Bedankt voor het melden fiets-gevonden, echter hebben wij geen fiets in het systeem met dit nummer. Zou je nogmaals op het frame kunnen kijken wat het nummer is? Dan zet ik het voor je door! 

Robert B
Forum|alt.badge.img+3

Maarssen heeft een kleine 50 fietsen waarvan er ‘s nachts rond de 40 beschikbaar zijn, dus hou je er 10 over die defect of kwijt zijn.

Is het niet mogelijk om te kijken welke dat zijn? Dan staat er vast eentje bij met een nummer dat er op lijkt en bespaart de moeite voor TS.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 5 maart 2025

Deze fiets hoeft natuurlijk niet persé uit Maarssen te komen, kijken kan altijd.

Daniël NS
Moderator

Ik snap waar je vandaan komt Robert B, maar zoals Gorott al aangeeft kan dit al snel van een andere locatie zijn. We kunnen het ook zonder een nummer doorzetten, alleen als dit dan opgehaald wordt door de verkeerde afdeling gaat dit nog langer duren. Vandaar dat we altijd naar het nummer van een fiets vragen, dit zorgt er voor dat de fiets zo snel mogelijk weer beschikbaar gezet kan worden.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3

Oke, maar als doorzetten zonder nummer problemen kan geven is een ‘best guess’ natuurlijk al beter.

De kans dat die fiets niet bij Maarssen hoort is lijkt me vrij klein. Gerelateerd: 

https://community.ns.nl/ov-fiets-48/zwerffiets-88293?postid=633647#post633647

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 8 maart 2025

Wat vreemd zeg. Staat er ook een nummer daar vlak boven zoals in onderstaande afbeelding?

nog eens goed wezen kijken en inderdaad daar staat een nummer

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 8 maart 2025

Die zijn we inderdaad al een tijdje kwijt. Vriendelijk bedankt voor het melden. Ik heb het doorgezet zodat de fiets zal worden opgehaald.

Reageer