Heb je de fiets wel uitgecheckt? Alleen achterlaten is niet voldoende.
Wij kunnen hier bij de reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je zult telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Sowieso, bij OV-fietsen met elektronisch slot als in Naarden-Bussum, altijd goed opletten dat je een groen lampje en een paar piepjes krijgt na het sluiten van het slot.
Soms gaat er iets mis met inleveren en springt het slot weer open. Voor een volgende keer kan je het best de OV-fiets ritinformatie aanzetten in de NS app (onder mijn NS, activeren met nummer van de fiets). Dan krijg je een melding als het inleveren goed gegaan is.
Voor nu is het advies van @MoDe het beste wat je kunt doen.
Ik ontving een bericht dat een OV fiets nog niet is ingeleverd terwijl ik beide OV fietsen afgelopen vrijdag 21 april op station Castricum heb ingeleverd! Hoe kan dit?
mvg,
Erik Luttjehuizen
Waarschijnlijk is er dan iets misgegaan bij het afsluiten van de rit.
Het advies hierboven geldt nog steeds: neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.