Hallo allemaal. Ik heb een paar weken geleden een ov fiets gehuurd. Ik kreeg een mail waarin stond dat ik €4,45 moest betalen op rekening NL14ABNA0576850675, wat ik gedaan heb. Maar ik kreeg vandaag een mailtje met de vraag of ik wilde betalen omdat ze nog niets hadden ontvangen... Krijgen ze mijn betaling voor 10 juli? Ik wil niet meer betalen...
Bladzijde 1 / 1
Hoi chajergeay,
Normaal gesproken wordt het bedrag automatisch afgeschreven. Als dit niet lukt, bv. wegens te weinig saldo, krijg je een e-mail met betalingsinstructies. Daarin staat ook een betalingskenmerk dat je moet invullen bij de overschrijving. Heb je dat ook gedaan? Zo niet, dan kan NS de betaling niet plaatsen. Je kunt dan het beste de betaling opnieuw doen mét het betalingskenmerk. De onbekende betaling zal NS na een tijdje terugstorten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.