Skip to main content
beantwoord

24 u fietsenstalling

  • December 4, 2021
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb mijn fiets geplaatst in de 24u bewaakte fietsenstalling. Toen moest ik een bedrag betalen die ik direct heb betaald vanaf mijn pin. Nu ineens krijg ik via de mail nog een extra factuur met hetzelfde bedrag, die ik al betaald heb. Hoe kan dit kwijtgescholden worden? In de mail staat dat dit automatisch van mijn rekening af wordt gehaald maar hier sta ik NIET achter.

Beste antwoord door MoDe

Heb jij stallen op rekening op jouw OV-chipkaart? Dan check je in en uit bij de stalling met jouw OV-chipkaart. Betaling gaat per automatische incasso.

Heb je dat zo gedaan? Neem dan via chat, Twitter of Facebook contact met de klantenservice van NS. Via deze kanalen kun je jouw betaalbewijzen laten zien.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • December 4, 2021

Heb jij stallen op rekening op jouw OV-chipkaart? Dan check je in en uit bij de stalling met jouw OV-chipkaart. Betaling gaat per automatische incasso.

Heb je dat zo gedaan? Neem dan via chat, Twitter of Facebook contact met de klantenservice van NS. Via deze kanalen kun je jouw betaalbewijzen laten zien.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • December 8, 2021

Ik heb het stallen en betalen niet op mijn rekening staan van ov chipkaart. Ik heb het met de pin betaald.


Denice NS
  • Oud Moderator
  • December 8, 2021

Weet je zeker dat het om hetzelfde gaat? Als je geen Stallen op Rekening gebruikt maar de betaling doet via je pinpas ontvang je geen factuur. Heb je de betreffende factuur al bekeken via Mijn NS? Daar staat precies waarvoor het is.