Screenshots verwijderd door Moderator
Goedemiddag Marie José bosma en welkom bij de NS Community.
Ik snap niet zo goed wat het probleem of je vraag is. Je hebt enkel twee screenshots gestuurd, zonder een begeleidend bericht, en de titel van het topic geeft ook weinig verdere informatie.
Hoe dan ook, als het gaat om betalingen dan zal de Community je niet kunnen helpen. Dit is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen.
Neem contact op met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar, via Social Media en chat. Op deze pagina vind je de contactdetails daarvan.
Ik heb beide screenshots overigens verwijderd, i.v.m. privacygevoelige informatie. Dit is een openbaar forum waar iedereen topics kan lezen, ook zonder account.
moderator: ordernummers verwijderd
Hoi Annelien en welkom bij onze Community.
Ik kan via dit kanaal helaas geen restitutie voor je verlenen. Je kunt je hiervoor wenden tot de overige kanalen van de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.