Skip to main content

Beste mevrouw, meneer,

 

Dank voor de toegestuurde link.

Helaas zie ik dat de reis niet goed is.

Er staat Eindhoven CS - Rotterdam CS.

Die reis hebben wij 27-7 gemaakt.

 

Vandaag willen we terugreizen, en gisteravond heb ik de terugreis geboekt, helaas kwam de ticketlink toen niet door.

Onze vraag is, of de juiste 2x enkele reis link Rotterdam CS - Eindhoven CS voor 29-7 kan worden neergezet.

Dank alvast voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

P. Struik

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u het juiste ticket opnieuw opsturen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Hoi Peter en Hilde,

Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService, maar een openbare reizigers-helpen-reizigers community. Voor uw vraag kunt u het beste telefonisch (030-7515155), per chat of via een bericht op Facebook of Twitter, contact opnemen met de klanteNService.


Heeft de reis in de toegestuurde link de datum 29/7? Dan heb jezelf verkeerd verkeerde gegevens ingevuld. In geval ticket niet gedownload is, kan NS klantenservice  nog iets voor je doen. Anders zul je een nieuw ticket moeten kopen.

Neem zoals hierboven aangegeven is contact met de klantenservice op.


Reageer