Ik ben 30-12 met de trein van Weert naar Maastricht gegaan, had voor op de terugweg treintickets gekocht via de NS app. werd door slechte internetverbinding niet doorgestuurd maar nu blijk ik 3 keer betaald te hebben voor een ticket.
Met vriendelijke groeten, Bart P
Beste antwoord door Lorena NS
Hey Bart-P en welkom op de NS Community!
Dat is wel een beetje te veel van het goede natuurlijk. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Houd daarbij de ordernummers (die staan in de omschrijving van de betalingen) bij de hand.
Dat is wel een beetje te veel van het goede natuurlijk. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Houd daarbij de ordernummers (die staan in de omschrijving van de betalingen) bij de hand.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.